Ga naar hoofdinhoud

Customer Support Officer

Postulez ici

Eline Schoenmaeckers
Recruiter



Eline Schoenmaeckers
Recruiter
+32 491 62 74 93


Description de l'emploi

Taken pakket:

  • Je bent het administratieve contactpunt voor een toegewezen portfolio van klanten
  • Je kunt de bestellingen correct interpreteren en proactief handelen indien de aanvraag niet volledig/realiseerbaar of niet aangepast is aan de situatie van de klant.
  • Je bent het intakepunt voor de bestellingen van deze klanten.
  • Je treft de nodige maatregelen om de bestellingen te realiseren en de deadlines te halen
  • In samenspraak met de klant hou je hem continu op de hoogte van de status van zijn dossiers
  • Voor kritieke projecten volg je en coördineer je dit tot oplevering en doe je een” quality” check bij de klant.
  • Je zorgt voor een 1ste lijns oplossing voor de vragen en de klachten van de klant
  • In samenspraak met de klant verzeker je een doorzichtige en coherente structuur van de facturatiegegevens
  • Je neemt deel aan Account Team Meetings voor de u toegewezen klanten en treft hiervoor op zelfstandige basis de nodige voorbereidingen.
  • Je houdt je expertise op peil en stelt deze ter beschikking van je collega’s.
  • Je kan commerciële opportuniteiten bij de klanten detecteren en doorgeven aan de Sales. Eenvoudige aanvragen waarvoor slechts een aanvraagformulier dient ingevuld te worden tracht je zelf af te handelen.
  • Samen met de AM ben je verantwoordelijk voor de retentie d.m.v. het onderhouden van een goede relatie met de klant
  • Je bent een digitale coach en geeft ondersteuning hiervoor aan je klanten
  • Je vertegenwoordigt collega’s in projecten en werkgroepen
  • Samen met de AM ben je het eerste contact voor de klant bij escalaties. Bij escalaties tracht je steeds tot het uiterste te gaan om een snelle oplossing te vinden. Indien nodig doe je hiervoor beroep op je N+1.

Profil

Expertise

  • Grondige kennis van de applicaties voor gebruik en/of lezen ervan ( Sales Force, OMS, Salto, CDB, BOL, WAP+, CLIX, Excel …)
  • Grondige kennis van producten en diensten
  • Goede kennis van de processen in Quote To First Bill en I need Admin Assistance Journey

Talenkennis

Goede kennis van 3 talen (NL-FR-EN) is een pluspunt.

Competenties:

  • Uitstekende communicatieve en time management vaardigheden (schriftelijk & mondeling)
  • Mogelijkheid om meerdere projecten en prioriteiten te behandelen
  • In staat om coördinatie en ondersteuning van interne diensten te verkrijgen
  • Hoge beschikbaarheid voor de klant
  • Je bent oplossingsgericht
  • Je bent hebt een echte “can do” mentaliteit
  • Je neemt ownership
  • Je bent analytisch
  • Je kunt zowel zelfstandig als in team werken
  • Flexibel
  • Beschikken over een commerciële geest
  • Kennis van de sales omgeving
  • Stressbestendig
  • Je neemt verantwoordelijkheid op voor je eigen opleidingstraject/ontwikkeling

Postes vacants connexes

On-Site Support Engineer


IT Recruiter Development


Postulez maintenant pour Customer Support Officer

Veuillez inclure vos coordonnées, votre formation et votre expérience afin que nous puissions voir rapidement si vous êtes le bon candidat pour le poste.

Coordonnées de contact

Formation et expérience

Nombre d'années d'expérience*

Postes vacants connexes

On-Site Support Engineer


IT Recruiter Development


+32 491 62 74 93